PREGUNTES FREQÜENTS

En cas de no trobar resolta la teva pregunta no dubtis en contactar amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte.

COMPRES

Com puc fer una compra en línia?

El procés és molt senzill i intuïtiu, i si necessites assistència envia'ns un correu electrònic o truca'ns per telèfon.

1. Tria els productes que més t'agradin i afegeix-los a la cistella de compra assegurant-te que la talla, color ... elegits són els correctes.

2. Sempre sabràs el nombre de productes que tens a la teva cistella i l'import total d'aquests (sense les despeses de transport per fora d'Europa, que s'afegiran en formalitzar la compra) fent clic en la icona "carret" que trobes a la part superior dreta de la nostra pàgina web i seleccionant "cistella".

3. Quan hagis acabat, fes clic a l'enllaç "carret" per revisar els productes que has seleccionat, comprovar l'import de la teva comanda i fer la compra.

4. En el moment de procedir a la compra omple el formulari indicant les dades que et demanem (necessaris per gestionar la teva comanda). En cas de ser usuari registrat les dades s'ompliran automàticament.

5. Un cop acabat el procés correctament, rebràs un correu electrònic confirmant-la teva compra i el número de comanda de la mateixa.

Com puc assegurar-me que he realitzat correctament la meva compra?

Un cop hagis realitzat la compra immediatament se't enviarà un correu electrònic de confirmació de la teva comanda. En cas que no ho rebis t'aconsellem que contactis amb nosaltres perquè puguem confirmar-te que la compra s'ha realitzat correctament i enviar-te de nou la confirmació.

Puc comprar telefònicament o per correu electrònic?

No. Si us plau, utilitza la nostra botiga online, www.cmenendez.es, des d'ella podem oferir-te el millor servei i atenció possible.

Com puc cancel·lar la meva comanda si finalment no vull rebre-ho?

Quan realitzes una comanda estàs realitzant una compra en ferm i es descomptarà l'import a la targeta amb la qual hagis fet el pagament, per tant, no sempre podràs cancel·lar la comanda un cop l'hagis confirmat. Si vols cancel·lar la teva comanda, pots contactar amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte i et confirmarem si és possible cancel·lar o no. En cas que no fos possible causa de que ja s'hagués preparat i enviat hauràs rebre-ho i posteriorment realitzar la devolució corresponent.

PAGAMENTS

Com puc pagar la meva compra?

Pots fer el pagament amb la targeta de crèdit habitual o mitjançant el sistema de pagament segur "Paypal". L'import de la teva comanda quedarà carregat i descomptat de la teva targeta en el moment que confirmeu la compra.

Recorda que fins que no facis el pagament de la compra, la teva comanda no està confirmat i, per tant, els productes escollits no estan reservats.

Amb l'objectiu de donar la màxima seguretat al procés de compra, oferim un sistema de "pagament segur" gestionat per "Paypal", que garanteix la comunicació directa del client amb l'entitat en realitzar el pagament. D'aquesta manera ningú pot tenir accés a les dades de la targeta.

PRODUCTE

Puc demanar models que no apareguin a la web?

Per diferents motius, no tots els productes pots trobar a la botiga en línia, però si estàs interessat en algun producte especialment posa't en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte i t'informarem de com pots aconseguir-ho.

Em assegureu que les fotografies dels productes són reals?

Treballem perquè les imatges i colors dels nostres productes siguin el més reals possible, però, hi ha molts factors aliens a nosaltres que poden variar el seu aspecte, com per exemple, el calibratge de color del teu monitor. Si tens algun dubte sobre algun dels nostres productes, contacta amb nosaltres.

Què talles es mostren a la web?

Totes les talles mostrades són europees continentals. Si tens algun dubte consulta la descripció del producte o posa't en contacte amb nosaltres.

ENVIAMENTS

Quin és el cost d'enviament?

Els costos d'enviament varien en funció del lloc de lliurament, per a les diferents zones i són automàticament en funció del volum i el pes. Per als països europeus, els costos d'enviament són gratuïts. Pots veure els costos d'enviament un cop hagis triat els teus productes clicant el carret de la compra i triant la zona d'enviament.

És possible que durant períodes promocionals les despeses d'enviament siguin gratuïts, aquestes i altres promocions s'indicaran de forma clara a la nostra botiga online. Recorda que, si et subscrius a la nostra newsletter, seràs la primera a saber les nostres promocions i esdeveniments.

Com es realitzen els enviaments?

Els lliuraments es realitzaran des d'Espanya a través de la companyia més eficient en cada moment al domicili o lloc indicat per tu. Un cop s'hagi enviat la comanda t'informarem per correu electrònic.

Recorda que no es fan enviaments a Apartats Postals, per això cal que ens detalls l'adreça exacta de lliurament.

És important que ens facilitis un telèfon de contacte en el qual poder localitzar perquè puguem gestionar el lliurament en cas que sorgís algun inconvenient.

A quins països envieu la compra?

Enviem a Espanya ia la resta de la Comunitat Econòmica Europea. Per a la resta de països millor consultar.

Quin és termini de lliurament?

Els terminis de lliurament varien en funció de la destinació de l'enviament. A Espanya i Portugal els enviaments estàndard triguen entre 48 i 72 hores laborables (de dilluns a divendres). Per enviaments a altres països de la Comunitat Europea entre 5 i 7 dies laborables. I fora de la Comunitat Europea entre 15 i 20 dies laborables.

En el cas de les comandes amb recollida en botiga, el termini de lliurament màxim és de 48-72 hores laborables.

En tots els nostres enviaments, per calcular el temps de lliurament has de tenir en compte que les comandes realitzades a partir de les 14: 00h començaran a preparar-se al dia següent. Les comandes realitzades els divendres, dissabte i diumenge es preparen i sortiran el dilluns.

En períodes de promocions o rebaixes, excepcionalment, els temps de lliurament poden veure afectats.

Les comandes es preparen i envien des de Barcelona, ​​per la qual cosa els festius de la ciutat afectaran en els terminis de lliurament.

El termini de lliurament s'ampliarà si realitzes la comanda en una de les següents dates: 1 i 6 de gener, festius de Setmana Santa, 1 i 21 de maig, 15 d'agost, 11 i 24 de setembre, 12 d'octubre, 1 de novembre i 6, 8, 25 i 26 de desembre.

En el cas que, per un cas excepcional, no disposem d'algun producte de la comanda t'informarem d'aquesta situació i et tornarem la part proporcional d'aquest.

RECOLLIDA A BOTIGA

Quin és el procés del lliurament en botiga?

En el cas que hagis escollit recollir en botiga, també rebràs una notificació quan la comanda estigui preparat. Si en 48 hores no has anat a recollir la teva comanda, rebràs un missatge recordatori.

Com puc recollir la meva comanda en botiga?

Per recollir la teva comanda, hauràs de presentar la confirmació de la comanda amb la referència i el DNI (el nom del DNI ha de ser el mateix que apareix en la comanda). És imprescindible presentar la referència de la comanda, ja que no es lliurarà cap comanda sense aquesta referència.

En el cas que una altra persona vagi a buscar la comanda, haurà de presentar el correu electrònic de confirmació i una autorització signada. Aquesta autorització ha de contenir el nom i DNI de les dues persones, i la signatura de la persona compradora. No es podrà lliurar cap comanda sense algun d'aquests requisits.

Quant de temps tinc per recollir la meva comanda en botiga?

Hi ha un termini màxim de 21 dies per anar a recollir la comanda a la botiga física. Si complert el termini no has passat a recollir la teva comanda, s'anul·larà la comanda i procedirem a realitzar el reemborsament.

CANVIS I DEVOLUCIONS

És possible realitzar una devolució de la meva comanda en línia?

Per descomptat, tens un termini de 20 dies, a comptar des que reps la teva comanda per canviar d'opinió. Pots fer una devolució de la comanda al complet o de part d'aquest. Per procedir al seu canvi o devolució el producte no ha d'estar usat i ha de trobar-se en perfectes condicions.

Com puc fer una devolució de la meva comanda en línia?

Té un termini de 20 dies des de la recepció de la seva comanda per realitzar la devolució i per procedir a la mateixa haurà de comprovar que la seva comanda compleix les següents condicions:

- El producte no ha d'estar usat.
- Ha de ser enviat a les mateixes condicions en què va ser rebut. No es procedirà a la devolució d'aquells productes que no estiguin en les mateixes condicions en què van ser rebuts, o que hagin estat usats més enllà de la mera obertura del producte.

Devolució al domicili

Per realitzar la devolució hauràs sol·licitar-la a través del següent correu electrònic: info@cmenendez.es

Un cop confirmada la teva devolució, podràs enviar-nos el producte. Un cop rebut a les nostres oficines, procedirem a examinar-lo i et comunicarem per correu electrònic si procedeix la devolució tenint en compte que es trobi dins el termini establert i que el producte es trobi en perfecte estat. Recorda que el producte ha de ser enviat de la mateixa forma en què va ser rebut.
Un cop aprovada la devolució, rebrà l'import de la mateixa manera en què va realitzar la compra. L'abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la seva entitat bancària.

Devolució a la botiga

Pots fer la devolució de la teva compra online a la nostra botiga física presentant l'albarà de compra o factura que ve a la caixa.
Un cop aprovada la devolució, rebràs l'import de la mateixa manera en què va realitzar la compra. L'abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la seva entitat bancària. En cap cas s'abonarà els diners en efectiu.

No es procedirà al canvi o devolució d'aquells productes que no estiguin en les mateixes condicions en què es van rebre, o que hagin estat usats més enllà de la mera obertura del producte.

Només és possible tramitar devolucions de productes adquirits a la nostra botiga online.


¿Les devolucions són gratuïtes?

L'import de les despeses d'enviament per tornar un producte, són a càrrec comprador.

Puc realitzar un canvi de la meva comanda online a botiga física?

A la nostra botiga física, presentant el producte i l'albarà de compra que ve a la caixa. En aquest cas podràs canviar de color o model ... sempre subjecte a disponibilitat, ja que són peça úniques


Com puc tornar un producte defectuós en cas que hagi transcorregut el termini de canvi o devolució?

En els casos en què consideris que el producte té alguna tara o defecte de fabricació, hauràs posar-te en contacte amb nosaltres de forma immediata per mitjà del nostre formulari de contacte indicant-nos el mal que pateix el producte i t'indicarem com procedir.

T'informem que tot el producte enviat es revisa acuradament per evitar aquestes situacions.

Informació General

És possible rebre informació periòdica en el meu correu electrònic amb les últimes novetats de C. Menéndez?

Sí. Subscriu-te a la nostra newsletter i assabenta't de les últimes notícies abans que ningú. A l'subscriure, ens indiques el teu correu electrònic i rebràs en el mateix totes les nostres novetats.

Puc donar-me de baixa de la Newsletter?

Sí. Si vols donar-te de baixa del nostre butlletí pots fer-ho accedint des de l'última newsletter rebuda fent clic en "baixa".

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text